Tuesday, July 12, 2011

Shoppen Brussel!

Hoihoi!

Vandaag ben ik (Irii) gaan shoppen in Brussel! :D Ver ben ik eigenlijk niet geweest. Alleen in de Nieuwstraat, maar, geloof mij, daar zijn echt wel génoeg winkels om een dagje te gaan shoppen ;p Dus, wou ik jullie eventjes laten zien wat ik vandaag allemaal gekocht heb.

Schoentjes->éram

Shortje->H&m
Zit zooo goed, is helemaal stretch :d

flipflopjes->H&m

Shortje-> H&m



Kanten topje->H&m
AIN'T THAT CUUUTE?

Vestje/cardigan-> New Look

Kanten eh, truitje?-> Ook H&m (veel in h&m gekocht-ik weet het :d)

Vestje->H&m, ja hoor :)

Shirtje->Naf Naf

Shirtje-> H&m

Heel mooi kleedje met strikjesprint-> H&m, natuurlijk :)

Shirtje-> H&m

Jeans jasje-> Bershka


Zo, dat was het :) Morgen ga ik nóg een dagje shoppen :D (Ja hoor 'nóg') Shopaholic enzoo ;p Morgen niet in Brussel, maar in Leuven! :D

En oh ja! M'n kamer is helemaal geschilderd! ;D Nu alleen nog één muur behangen en dan is 'ie ready freddy. Binnenkort ook nog even bij de Ikea binnenspringen en dan is 'ie helemaal klaar. Hier komen binnenkort ook nog foto's van!

Dat was het voor vandaag! DOEI!
xoxo Iri

No comments:

Post a Comment